Nezávislá analýza: E-shop OKAY.sk nabídl nejvíce skutečných povánočních slev

Brno 30. 1. 2014 – Společnost OKAY, prodejce elektrospotřebičů působící v Česku i na Slovensku, slaví další mimořádný úspěch. Nezávislá analýza společnosti Karsa Technologies prokázala, že e-shop Okay.sk nabídl v povánočních výprodejích nejvíce zlevněných produktů. V úterý 27. ledna o výsledcích analýzy informoval server Stratégie.

Společnost Karsa Technologies ve slovenských e-shopech prověřovala, jakou část avizovaných slev obchodníci skutečně dodrželi. “Analýza společnosti Karsa Technologies monitorovala v období posledních čtyř měsíců dlouhodobý vývoj cen elektrospotřebičů a mobilních přístrojů prodávaných v osmi internetových obchodech, jakými jsou například Mall.sk, Okay.sk nebo Datart.sk. Z dat vyplynulo, že sledované e-shopy po Vánocích uplatnily skutečnou slevu v průměru u 11,5% nabízených produktů,” píše server Stratégie.

Z průměrných 11,5% zaujímá Nay.sk skutečnou slevu jen 3% a Mall.sk dokonce jen 2%. Tyto výsledky společnost OKAY mnohonásobně převýšila. “Po vyhodnocení získaných dat jsme zjistili, že nejvíce se rozhodl zlevňovat obchod Okay.sk, a to dokonce v případě 57% nabízeného zboží. Výrazně tak převyšuje ostatní sledované obchody,” vyjádřil se CEO společnosti Karsa Technologies Michal Ježek. “E-shop Okay.sk navíc pracuje i s cenovou politikou a opakovanou slevu nabízí u 12% produktů napříč kategoriemi,” dodává redaktor serveru Stratégie.

K výsledkům analýzy se vyjádřila také sama společnost OKAY.  „Obrovský náskok oproti konkurenci nás velice těší. Jsme rádi, že slevy, které zákazníkům poskytujeme, jsou i v těžkém konkurenčním boji dobře vidět,“ okomentoval výsledky analýzy Martin Gergely, vedoucí obchodního oddělení OKAY pro Slovenskou republiku.