Máme 3. nejpřehlednější nákupní košík

V rámci unikátního projektu Český košík roku bylo dvouměsíčním testováním prověřeno nakupování ve 110 největších internetových obchodech, které tvoří 70% českého trhu. Testování se zaměřilo na rychlost a jednoduchost nakupování, přehlednost a nabídku možností dopravy a platby, rychlost zákaznického servisu a nabídku doplňkových služeb.

cesky_kosik_02-329x219Sto testovaných e-shopů bylo vybráno na základě zákaznického hodnocení na serveru heureka.cz dalších 10 e-shopů, které nejsou na Heurece, dostalo „divokou kartu“ na základě počtu lokálních fanoušků na Facebooku.
Nejdůležitější informací je, že se v projektu Český košík roku velice dobře umístil internetový obchod společnosti OKAY!

OKAY e-shop si u zákazníků vysloužil výbornou 3. příčku v kategorii přehlednost a jednoduchá orientace v internetovém obchodu. V této sekci byly hodnoceny důležité položky jako výraznost hlavních nákupních tlačítek, srozumitelnost popisek nebo přehlednost metod dopravy a platby a další. Též v sekci nejpřátelštější košík, kde respondenti hodnotili uživatelskou příjemnost webu, obstál e-shop OKAY velice dobře a zaostal za vítězem kategorie pouze o několik desetin bodu. V celkovém hodnocení se internetový obchod OKAY umístil na skvělém 12. místě ze všech 110 testovaných e-shopů.I když výsledky můžeme považovat za potěšující, v současnosti pracujeme na dalším zpřehlednění našeho e-shopu, abychom zákazníkům nákup u nás ještě více zpříjemnili.

Pilotní díl projektu Český košík roku realizovala platební metoda Twisto ve spolupráci s předními experty na český internet jako je APEK, Heureka, H1.cz, Acomware,nebo Skrz. Autoři hodlají v testování pokračovat i v dalších letech a přinášet tak aktuální poznatky z oblasti e-commerce.